Explicit

Nárazová zkouška Santových saní NorthernBolt68

Také Santovi se občas stane, že narazí. Obzvlášť v Česku se mu často stává, že dorazí na místo, kde už před ním nadělil dárky Ježíšek. Při vývoji nových saní na Severním pólu proto prototypy pečlivě testují při nárazových zkouškách, kterým samozřejmě předchází také simulace v prostředí produktu ANSYS LS-DYNA.

Jaké byly podmínky testování nových Santových saní a jakou roli hrála při jejich vývoji Santova nadváha se dozvíte v článku.

Požehnané a klidné Vánoce přeje Vám i Vašim blízkým tým SVS FEM.

Role simulací při řešení ochrany občanů a infrastruktury

SVS FEM je již několik let nedílnou součástí centra kompetence CAMPT – sdružení které se v rámci společného projektu zabývá bezpečností občanů a infrastruktury, národní bezpečností, pokročilými materiály, testováním a simulacemi. V tomto článku se dočtete jak numerické simulace v rámci projektu přispívají k minimalizování různých druhů hrozeb a k jakým praktickým výsledkům projekt vede.

Tvorba numerického modelu v praxi - díl druhý

,,proč jsou potřeba numerické simulace a jak je provádět správně a efektivně"

Díl první naleznete zde.

Při zkouškách se z pochopitelných důvodů snižování nákladů používají starší typy vozidel, u kterých je obtížné získat plnohodnotná data popisující geometrii vozidla a jeho chování. Proto byl pořízen jeden kompletní vzorek odpovídající typu i stavu vozidel používaných při zkouškách.

Tvorba numerického modelu v praxi - díl první

,,Proč jsou potřeba numerické simulace a jak je provádět správně a efektivně?"

LS-DYNA a Parallel processing

LS-DYNA podporuje řešení simulace na více CPU současně, a to ve variantě jednoho bloku paměti (SMP) nebo ve variantě řešení více samostatných úloh (MPP - Massively Parallel Processing).

 

 

Hotline:

 

Sledujte nás:

facebookyoutubelinkedin