Vzdálený přístup

Při řešení Hotline je často velice efektivní využití vzdáleného přistupu k Vašemu systému s velkým důrazem na zabezpečení spojení. Pro tyto účely používáme software společnosti Teamviewer, který není nutné instalovat. Pouze se stáhne z našich stránek a Vy jej pak s Vašimi právy spustíte na svém počítači. K dispozici máte dvě varianty s jejímž výběrem a následně celým procesem spojení Vám rádi pomůžeme:

  1. Pasivní zobrazení Vaší pracovní plochy bez možnosti interakce - Vaše plocha se našemu pracovníkovi pouze zobrazí a pouze Vy ji můžete ovládat. Hotline pak probíhá tak, že Vy provádíte všechny operace podle rad od nášeho pracovníka.
    [STÁHNOUT PROGRAM z našich stránek || Stáhnout program z webu Teamviewer]

  2. Aktivní zobrazení Vaší pracovní plochy s možností interakce (tzv. vzdálená správa) - Vaše plocha (vč. systému) je plně k dispozici našemu pracovníkovi, který za Vás provádí nutné operace k vyřešení Hotline na Vašem počítači a současně Vám popisuje celou situaci. Vy máte samozřejmě stále možnost ovládat svůj systém. Tento způsob je často mnohem efektivnější, ne vždy je však možný z důvodů nastavených bezpečnostních politik zákazníka.
    [STÁHNOUT PROGRAM z našich stránek || Stáhnout program z webu Teamviewer]

Pro optimální využití tohoto nástroje je vhodné mít k dispozici reproduktory a mikrofon, příp. sluchátka s mikrofonem (je samozřejmě možné nahradit tradičním telefonickým hovorem). Pokud není možné použití programu Teamviewer, nabízíme využití softwaru Cisco Webex, pouze však po individuální domluvě.

 

 

Hotline:

+420 724 895 455

hotline(at)svsfem(dot)cz

Online HelpDesk

 

Sledujte nás na:

facebook youtube